Zwroty i Reklamacje

Zwrot produktu

Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając wypełniony formularz zwrotu, dostępny TUTAJ.

Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z oryginałem paragonu fiskalnego i zwracanym zamówieniem na adres:
Gespar Rober Baluta/Vicher
ul. Zacisze 11
62-081 Przeźmierowo

Skan formularza, wraz z informacją o zwrocie prosimy przesłać mailem na adres e-mail: vicher@vicher.pl

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Produkt powinien być kompletny, z oryginalnymi  metkami i zawieszkami do metek. Zwrot należności za zamówienie, wraz z opłatą za przesyłkę, nastąpi na wskazany przez klienta w formularzu zwrotu numer konta, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu. Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości. Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.


Reklamacja produktu

Dokładamy starań, by produkty wysyłane do Państwa nie posiadały żadnych wad. Jeżeli jednak zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, mogą Państwo go zareklamować. W tym celu należy wydrukować i wypełnić formularz reklamacji dostępny TUTAJ.

Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz produktem, którą chcą Państwo zareklamować, na adres:
Gespar Rober Baluta/Vicher
ul. Zacisze 11
62-081  Przeźmierowo 

Skan formularza, wraz z informacją o reklamacji prosimy przesłać mailem na adres e-mail: vicher@vicher.pl

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.